2011. június 19., vasárnap

Visszatérés...

Igen...több, mint egy hónap kihagyás után végre ide jutottam :)
Kicsit besűrűsödtek a dolgok, munka, vizsgaidőszak :S...még 1 vizsgám van a héten, aztán végre fellélegezhetek.

Most, ahogy nézegettem az utolsó bejegyzést, hihetetlen mennyit változott azóta az udvar...mármint, a tó is tele van tündérrózsa, tavitök levelekkel,  a halacskák is egyre többet mutatják magukat...még kicsik, és szürkék, de remélem beszínesednek, szerintem aranyhalak...de igazából nem vagyok benne biztos :S...majd még kerül bele 2 nagy :)

Két féle tündérrózsa van a tóba, az egyik már 2 éves, de tavaly nem virágzott, viszont idén ő is megmutatkozott, gyönyörű fehér, szinte világít :)

A bíbor kasvirág/kúpvirág is virágzik már a járda mellett végig, nagyon szép!

Nem fogok unatkozni vizsgaidőszak után se...kitaláltam egy kis újítást a tóhoz :)...csinálok egy kis stéget, meg tervezek még egy kis részt felásni is.

Most pedig hozok jó sok képet, az elmúlt hónap virágairól:
szobarózsa :)

csillagfürt

szarkaláb

madárszegfű















bakopa






ligetszépe


kála

margaréta

bíbor kúpvirág


körömvirág



harangláb




selyemakác

mocsári hibiszkusz

zsálya

tavi tök

kiteleltetett csüngő begónia


muskátlik

Bella is érdeklődik a hal kaja iránt :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a virágaid. A csillagfürt szarkaláb páros mesés, szeretem a dús növényzetet. A fehér alacsony virágtengered molyhos madárhúr? Nagyon jól keretezi az ágyásokat.
    Kitartást az utolsóhoz, és várom, hogy mi szép sül ki a tervekből.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Igen az molyhos madárhúr.
    Magam is kíváncsi vagyok mit sikerül véghez vinni a nagy tervekből :)...de remélem mindent :)

    VálaszTörlés
  3. Tavi tök néven: tündérfátyol(Nymphoides peltata)van a fotón. Van olyan növény, hogy vízitök (Nuphar luteum) de az termetesebb és a virága más alakú. A harangláb néven hírharang,vagy léggömbvirág (Platycodon grandiflora) van a képen. A harangláb (Aquilegia) más virágszerkezetű, tavasszal virágzó nagyon szép növényke.

    VálaszTörlés