2011. június 25., szombat

Kész

Ma készen lett a stég! Szerintem nagyon jó lett :)

Egyébként az ötlet úgy jött, hogy épp Pedke blogját olvasgattam, és a gyönyörű taván rögtön megakadt a szemem, aztán kitaláltam, hogy egy ilyen stég az én tavacskámnál is jól mutatna :)...jól is mutat :)

Apa segített rátenni a lábakat, hogy stabil legyen! Köszi!:)

Holnap hozok a szélére kis cserépbe porcsinrózsát mamámtól, meg lehet veszek is valami kis szépséget.






a Főnökasszony is leellenőrizte :)






4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett a stég! És az előző bejegyzésben a pad is nagyon tetszik. Nekem is ilyen kell!:)

    VálaszTörlés
  2. Szép kis tavad van, jó lett a stég:-)
    Nekem is újat kellene már csinálni, mert rohad szét. Milyen fából készítettétek, és hogyan? Ha leírnád pár mondatban nagyon megköszönném. Virágaid is nagyon szépek. Fehér tavirózsát még én is nagyon szeretnék.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Mindenkinek! :)

    Pedke, ez a stég egy kis asztal volt eredetileg, és én csak leszedtem a lábait, átfestettem, és kész :)...két vas lábat tettem rá, és az van bele szúrva a földbe, hogy stabil legyen. Kíváncsi vagyok meddig tart majd.
    Sajnos a fehér tavi rózsán még csak 1 virág volt, remélem lesz még idén, de a rózsaszín virágzik állandóan.
    Nekem meg a halaid tetszenek nagyon, nagyon szépek. Nekem még kicsik vannak, de alig várom, hogy színesedjenek, most még barnásak.

    VálaszTörlés