2011. június 27., hétfő

Hortenzia dugványok

Imádom a hortenziát! De sajna, nekem eddig nem volt, és elhatároztam, hogy idén szerzek...mamánál is van, meg több rokonnál is, úgyhogy tegnap útra keltem kis metsző ollómmal, és hoztam haza kis hajtásokat.

6 db-bal próbálkozok most, kíváncsi leszek mi sül ki belőle...gyökereztető hormont használtam, és most zacskóba vannak, napközbe szellőztetem, és minden nap locsolom. Estére inkább behozom az előtérbe, nehogy nagy vihar legyen...majd beszámolok :)


Ma elkezdtem a tó másik oldalán leszedni a füvet, aztán majd ásom fel, és jöhetnek bele a virágok :)

Tegnap hoztam mamától porcsinrózsát, az egyiket betettem a tóba,hogy a cserepet ellepje, a másik kint van a stégen...ami a tóba van nagyon szép, a másik kicsit megkókadt, de majd helyre jön.

Képek:
porcsinkák

porcsinrózsa a vízben

hortenzia dugványok a zacskóban

hortenzia dugványok


itt lesz egy nagy rész még virágos, még a pad mögött is...mert bolond vagyok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése