2011. június 24., péntek

Haladok...

Stégnek való lefestve, már csak 2 láb kell az egyik végébe, és mehet a helyére...holnap megcsinálom a helyét is, lejön a fű, kis réteg föld alá pedig fólia kerül, hogy ne nőjön alatta a fű...remélem estére már kész is lesz :)

A héten mamám segített rendbe hozni az egyik ágyást, mert a csillagfürt, nyuszifül meg a búzavirág nagyon benőtte...

A pad, ami a tó mellett volt felkerült a teraszra, mert ott lent nagyon ki volt téve az időjárásnak, ami nagyon nem tett jót neki, és túl régi, és szép darab, így sajnáltam volna ha 1 nyár alatt tönkre megy...így egy másik padot tettünk a tó mellé, ami szerintem még jobb is...azt is lefestettem, szerintem így jó lesz.

két halacska osztozik a kaján...olyan kíváncsi vagyok mennyt nőnek még, színeződnek e még?

szééép


selyemakác

varjúháj


darázs pancsi

pad

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése