2011. március 22., kedd

Ilyen volt, ilyen lett

Mint már írtam, pár év alatt nagyon sokat változott az udvar...sajnos képen nem tudok mindent megmutatni, mert tavaly nyáron nem fényképeztem le mindent, meg igazából régi képeket, hogy milyen volt alig találtam...amin látszik a lényeg.

Szóval most egy kis ilyen volt, ilyen lett képsorozat következik :)


Itt a ház melletti kis füves részen nem volt semmi még 2 éve ilyenkor...

Szarkaláb

Itt van minden (majd lesz valamikor részletezve minden)

Gyűszűvirág, mögötte nyuszifül
És tavaly nyáron már ez volt :)...ezt a kiskertet, 2009 nyarán csináltuk...igazából hirtelen ötlet volt, nyár közepén, legnagyobb melegbe lett ültetve szinte minden, és gyönyörűek lettek 1 év alatt.
Sajnos egész képet most nem találtam, de majd ha találok felteszem.

És volt egy ilyen kis sziklakert, ami így magába nekem nem nagyon tetszett, főleg, hogy a virágok nem valami szépek benne...


Aztán tesómmal kigondoltunk egy kis tavat elé



Azért ez így sokkal szebb ugye? :)

Itt se volt semmi:
De tavaly itt itt is lett egy kicsi virágoskert
ez tegnapi kép, azért ilyen még :)

És most megmutatom az udvart/kertet ( ki hogy nevezi)
Előlről( jobbra a ház)
Kb az udvar felétől a ház felé
hátra felé (jobbra nézve)
 Itt nem valami jó a föld, úgyhogy ez inkább ilyen erdős rész, de én imádom :)
balra nézve
Itt pedig a gyümölcs fák vannak.

Vannak már tervek mostanra is :)...a tó mellett van egy lugas, amit szépen eltüntetünk onnan.
Helyette lesz egy kis utacska, ami mellé valami talajtakarót képzelek, és az út hintához vezet majd, meg kis kiülőhöz.


Ez pedig a kedvencem,
Selyemakác

5 megjegyzés:

  1. jajj nagyon szép, a kis tavacska a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  2. Ügyes vagy, szépen elrendezted a kis sziklakert környékét.Kérdezz bátran, segítek ha tudok.:)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! Gyönyörű a kerted, nem győzöm csodálni :) Biztos kérek majd tanácsot, most kezdek majd egy nagy részt felásni :)

    VálaszTörlés